اجرای همسان‌سازی حقوق برای بازنشستگان+ میزان افزایش حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۰-راهبرد معاصر

اجرای همسان‌سازی حقوق برای بازنشستگان+ میزان افزایش حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۰

یک فعال صنفی بازنشستگان فرهنگی از اجرای همسان‌سازی برای همه بازنشستگان کشوری حتی آنها که در سال جاری بازنشست شده‌اند، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 19
کد خبر: ۷۱۰۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرج کمیجانی (فعال صنفی بازنشستگان فرهنگی و نماینده بازنشستگان در مذاکرات همسان‌سازی) در رابطه با اجرای همسان‌سازی گفت: همسان‌سازی نود درصدی بازنشستگان کشوری به بهترین وجه ممکن انجام شده است. مثال عینی این ادعا حکم ٤٥ هزار بازنشسته سال ١٣٩٩ است که بعد صدور حکم بازنشستگی حداقل از دویست هزار تومان تا بیشتر، نسبت به جمع آخرین حکم کارگزینی خودشان دریافت می‌کنند.

 

او ادامه داد: همسان‌سازی پایان راه نیست و اکنون باید سایر مطالبات بازنشستگان را با جدیت پیگیری کرد.

 

این فعال صنفی اضافه می‌کند: الان بهتر است به جای پیگیری بحث دائمی شدن همسان‌سازی که از نظر دولت دائمی هست و اصلا نیاز به پیگیری ندارد، از مجلس بخواهیم در افزایش حقوق سال آتی با توجه به نرخ تورم به جای ۲۵ درصد پیشنهادی دولت، افزایش حقوق بازنشستگان را ۵۰ درصد کند و کف حقوق را افزایش دهند.

 

به گفته او، پیگیری مطالبات درمانی و بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز از اولویت‌های اساسی است و باید به آن پرداخته شود.

منبع : ایلنا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
با سلام اجرای همسان سازی حقوق توسط دولت شاید برای تعدادخاصی ازبازنشستگان خدمت بزرگی باشد.ولی بزرگترین خیانت درحق کارمندان بازنشسته تامین اجتماعی صورت گرفته که با توجه به تورم حاصل ازاجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان اختلاف حقوق شان با بازنشستگان همترازشان درصندوق کشوری بالغ بر2/000/000 تومان می باشد،نه تنها دولت خدمت نکرده بلکه کارمندان بازنشسته را با مشکل بیشتری روبرو کرده است،زیرا توان تحمل هزینه های تورمی موردنظررانداشته وبیش ازپیش شرمنده خانواده هایشان شده اند.هیچ کس هم نیست به فریاد ما برسد؟؟؟!!!چرا برای جلوگیری از تضییع حق بازنشستگان تمامی بازنشستگان همتراز دردوران اشتغال راتحت پوشش یک صندوق بازنشستگی قرار نمی دهند تادرچنین مواقعی حقی از کسی ضایع نشود؟؟؟!!!آقای نوبخت وتمامی دست اندرکاران اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان اجحاف درحق کارمندان بازنشسته دولت تحت پوشش تأمین اجتماعی راتوجیه نمایند؟؟؟!!!...
بازنشسته کادر درمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
سلام واحترام جناب آقای کمیجانی
خواهشمندیم شمابعنوان عضوی از مسولین پیگیرکنندگان حق بازنشستگان .لطفا پیگیر فوق العاده ویژه ۵۰درصدی که دیماه به شاغلین درمانی اضافه شده باشید که به بازنشستگان حوزه درمان هم اضافه شود الان با این تفاسیر دریافتی ما به کمتر از ۵۰ درصد هم میرسد .پس قانون همسان سازی ۹۰درصد چی شد .لطفا پیگیری فرمایید .
باتشکر
بازنشسته حوزه درمان
تحلیل های برگزیده